Pedagoški enopredmetni študijski program druge stopnje Izobraževalna tehnika
Predmetnik s kreditnim ovrednotenjem študijskih obveznosti 2025-2026
Vrsta in delež učnih enot glede na njihovo vključenost v strukturo programa
1. LETNIK, prvi semester
| Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | skupaj ure / ECTS |
| 1 | Didaktika tehnike I | obvezni | M. Ploj Virtič | 210/7 |
| 2 | Tehniška in tehnološka dokumentacija | obvezni | S. Glodež | 210/7 |
| 3 | Robotika v tehniki | obvezni | N. Muškinja | 180/6 |
| 4 | Pedagogika | obvezni | M Pšunder | 120/4 |
| 5 | Psihologija razvoja in učenja | obvezni | K. Bakračevič Vukman | 180/6 |
| Skupaj | 900/30 |
1. LETNIK, drugi semester
| Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | skupaj ure / ECTS |
| 6 | Napredne tehnologije gradiv in obdelav | obvezni | A. Belšak | 180/6 |
| 7 | Didaktični praktikum | obvezni | K. Dolenc | 150/5 |
| 8 | Praktično usposabljanje za poučevanje tehnike I | obvezni | M. Ploj Virtič | 240/8 |
| 9 | Gonila | obvezni | S. Glodež | 210/7 |
| 10 | Didaktika 2) | obvezni | M. Ivanuš Grmek | 120/4 |
| Skupaj | 900/30 |
1) Individualno delo učitelja
2) Študentje, ki so na dodiplomskem študiju že poslušali predmete Psihologija razvoja in učenja, Pedagogika in Didaktika, morajo namesto teh izbrati druge predmete v obsegu 14 ECTS. Predmete lahko izbirajo z nabora »Didaktičnih izbirnih predmetov« znotraj obravnavanega študijskega programa.
2. LETNIK, tretji semester
| Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | skupaj ure / ECTS |
| 11 | Didaktika tehnike II | obvezni | A. Flogie | 180/6 |
| 12 | Elektrotehnika v energetiki in tehnologiji | obvezni | N. Muškinja | 180/6 |
| 13 | Inženirska pedagogika | obvezni | B. Aberšek | 180/6 |
| 14 | Vzdrževanje računalniške opreme | obvezni | A. Vesel | 180/6 |
| 15 | Prosto izbirni predmet 2) | izbirni | 90/3 | |
| Skupaj | 900/30 |
2)Študent_ka lahko Prosto izbirni predmet izbere iz nabora strokovnih izbirnih predmetov vpisanega študijskega programa, iz ponudbe drugih študijskih programov FNM, iz ponudbe drugih fakultet Univerze v Mariboru ali iz ponudbe drugih univerz.
2. LETNIK, četrti semester
| Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | skupaj ure / ECTS |
| 16 | Praktično usposabljanje za poučevanje tehnike II | obvezni | M. Ploj Virtič | 240/8 |
| 17 | Izbirni predmet 16) | izbirni | 90/3 | |
| 18 | Izbirni predmet 2 6) | izbirni | 90/3 | |
| 19 | Magistrsko delo 8) | obvezni | 480/16 | |
| Skupaj | 900/30 |
5) Individualno delo učitelja
6)Študentje, ki so predhodno zaključili pedagoški študijski program, izberejo izbirni predmet v skupni vrednosti najmanj 3 ECTS iz nabora strokovnih izbirnih predmetov pedagoškega enopredmetnega študijskega programa 2. stopnje Izobraževalna tehnika. Študentje, ki so predhodno zaključili ne-pedagoški študijski program, izberejo izbirni predmet v skupni vrednosti najmanj 3 ECTS iz nabora didaktičnih izbirnih predmetov pedagoškega enopredmetnega študijskega programa 2. stopnje Izobraževalna tehnika.
8) Magistrsko delo mora biti zasnovano interdisciplinarno, tako da vsebuje strokovne (tehnične) vsebine ter pedagoško-didaktične vsebine. Skupno je magistrsko delo vrednoteno s 16 ECTS kreditnimi tičkami, pri čemer se v skupno kvoto pedagoško-didaktičnih vsebin na celotnem študijskem programu šteje 8 ECTS kreditnih točk.
Strokovni izbirni predmeti
| Št. | predmet | nosilec | skupaj ure / ECTS |
| 1 | Računalniško podprti merilni sistemi | N. Muškinja | 90/3 |
| 2 | Modeliranje in identifikacije | N. Muškinja | 90/3 |
| 3 | Energetika in okolje | B. Aberšek | 90/3 |
| 4 | Osnove strukturiranega programiranja | A. Vesel | 90/3 |
| 5 | Strategije in metode vzdrževanja | B. Aberšek | 90/3 |
| 6 | Sodobne metode konstruiranja | K. Dolenc | 90/3 |
Didaktični Izbirni predmeti
| Št. | predmet | nosilec | skupajure / ECTS |
| 7 | Osnove šolske ergonomije | S. Fošnarič | 90/3 |
| 8 | Etika | B. Borstner | 90/3 |
| 9 | Filozofija znanosti | B. Borstner | 90/3 |
| 10 | Komunikacija in timsko delo | B. Aberšek | 90/3 |
| 11 | Znanstveno pisanje | B. Aberšek | 90/3 |
| 12 | Retorika in javno nastopanje | M. Kordigel – Aberšek | 90/3 |
| 13 | Učne strategije | M. Kordigel – Aberšek | 90/3 |
| 14 | Izbrana poglavja šolske discipline | M. Pšunder | 90/3 |
| 15 | Psihologija za učitelje | K. Košir | 90/3 |
| 16 | Informacijski management v izobraževanju | M. Krašna | 90/3 |
| 17 | Spletne storitve v izobraževanju | M. Krašna | 90/3 |
| 18 | Izdelava e-gradiv | K. Dolenc | 90/3 |
| 19 | Pedagoška komunikacija | M. Ploj Virtič | 90/3 |
| 20 | Delo z učenci s posebnimi potrebami | A. Kozmus | 90/3 |
Zadnja sprememba: 26. 2. 2025