Termini za oddajo prošnje in datumi obravnave

  • Do 29. 8. 2018 je rok za oddajo prošenj za podaljšanje statusa študenta; obravnavane bodo na seji KŠZ FNM UM 4. 9. 2018 (prošnje za izjemno napredovanje v višji letnik ali ponovni vpis v letnik se na tej seji ne bodo obravnavale).
  • Do 12. 9. 2018 je rok za oddajo prošenj za izjemno napredovanje v višji letnik, ponovni vpis, podaljšanje statusa. V tem roku naj oddajo prošnjo študenti, ki ne čakajo več izpitnih rezultatov. Prošnje bodo obravnavane na seji KŠZ FNM UM 18. 9. 2018.
  • Do 19. 9. 2018 je rok za oddajo prošenj za izjemno napredovanje v višji letnik, ponovni vpis,  za pridobitev posebnega statusa študenta. Prošnje bodo obravnavane na seji KŠZ FNM UM 25. 9. 2018.

Način oddaje prošnje in obvezne priloge

Na Univerzi v Mariboru so bila 26. 9. 2017 sprejeta Navodila za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov skladno s 85., 121. ter 214. členom Statuta Univerze v Mariboru (v nadaljevanju Navodila za presojo prošenj študentov).

Obrazec “Prošnja  vpis, ponovni vpis in podaljšanje ABS” je objavljen na spletni strani fakultete.

K prošnji je treba obvezno priložiti:

  • dokumentacijo, zahtevano v Navodilih za presojo prošenj študentov za posamezni primer, in
  • potrdilo o plačilu stroškov za izdajo odločbe v višini 18,10 EUR.

Podatki za plačilo stroškov izdaje odločbe KŠZ FNM UM

Nalogodajalec:  podatki študenta (ne staršev)
Prejemnik:  UM Fakulteta za naravoslovje in matematiko, Koroška c. 160, 2000 Maribor
Namen plačila:  koda:  izdaja sklepa KŠZ FNM UM
IBAN:  SI56 0110 0600 0020 490
BIC banke prejemnika:   BSLJSI2X
Referenca : SI00 0029 + vpisna številka

V primeru nepopolne ali nerazumljive prošnje ali če k prošnji ne bodo priložena dokazila, bomo študenta na njegov elektronski naslov student.um.si pozvali, da v roku 3 dni od prejema poziva prošnjo dopolni.

Objava sklepov KŠZ o rešitvi prošenj in roki za oddajo vpisne dokumentacije 

Izpis sklepov  Komisije za študijske zadeve o rešitvah vlog študentov bo s pravnim poukom objavljen predvidoma v dveh delovnih dneh po seji na spletni strani fakultete.

Študenti, ki vam bo Komisija ugodno rešila prošnjo na seji dne:

  • 4. 9. 2018, oddate vpisno dokumentacijo v vpisnem terminu do 19. 9. 2018;
  • 18. 9. 2018, oddate vpisno dokumentacijo po objavi rezultatov, in sicer do 22. 9. 2018;
  • 25. 9. 2018, oddate vpisno dokumentacijo po objavi rezultatov, in sicer do 26. 9. 2018.

Potrditev e-vpisa in izpis vpisnega lista bosta možna šele po obravnavi in pozitivni rešitvi na Komisiji za študijske zadeve FNM UM. Za ureditev vpisa upoštevajte navodila v točkah Vpisni postopek, Vpisna dokumentacija ter se seznanite s točko način plačila in višina vpisnih in drugih stroškov.

Accessibility