Prošnje, skladno z
Navodili za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov skladno s 85., 121. ter 214. členom Statuta Univerze v Mariboru  in
Interventnimi navodili za presojo prošenj študentov v času razmer, nastalih zaradi naravne nesreče (posledica razsežnosti poplav iz avgusta 2023),
obravnava Komisija za študijske zadeve FNM UM.

Z navedenim aktom so določena enotna merila za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov v primerih:

Postopek se začne na pisno prošnjo študenta, ki mora biti oddana na posebnem obrazcu  (Obrazec Univerzalna prošnja za izjemne odobritve vpisa študenta v višji letnik, za ponavljanje letnika, za podaljšanje statusa študenta , ki je objavljen na spletni strani fakultete.

K zapisanim razlogom na prošnji morajo biti priložena ustrezna dokazila, saj v nasprotnem primeru navedeni razlogi ne bodo upoštevani pri obravnavi. Obravnavale se bodo samo popolne prošnje, ki bodo prispele v Referat za študentske zadeve do spodaj  navedenih rokov. Prošnje, ki bodo prispele po tem roku, se bodo kot prepozno prispele s sklepom zavrgle!
V primeru nepopolne ali nerazumljive prošnje ali če k prošnji ne bodo priložena dokazila, bomo študenta izključno na njegov elektronski naslov ime.priimek@student.um.si pozvali, da v roku 3 dni od prejema poziva prošnjo dopolni.

Prošnja je popolna, če vsebuje:

  • dokazila (glej Navodila za presojo prošenj študentov) za vse navedene razloge, s katerimi prošnjo utemeljujete, ter
  • priloženo fotokopijo potrdila o plačilu stroškov za izdajo sklepa v znesku 18,10 EUR.

K prošnji je treba obvezno priložiti:

  • dokumentacijo, zahtevano v Navodilih za presojo prošenj študentov za posamezni primer, in
  • potrdilo o plačilu stroškov za izdajo odločbe v višini 18,10 EUR.

Podatki za plačilo stroškov izdaje odločbe KŠZ FNM UM
Nalogodajalec:  podatki študenta (ne staršev)
Prejemnik: UM Fakulteta za naravoslovje in matematiko, Koroška c. 160, 2000 Maribor
Namen plačila: izdaja sklepa KŠZ FNM UM
IBAN:  SI56 0110 0600 0020 490
BIC banke prejemnika:   BSLJSI2X
Referenca : SI00 0029

6.1 ROKI ZA ODDAJO PROŠENJ IN DATUMI OBRAVNAVE:

  • Do 1. 9. 2023 je rok za oddajo prošenj za podaljšanje statusa študenta.

Prošnje bodo obravnavane na seji KŠZ FNM UM 7. 9. 2023 (prošnje za izjemno napredovanje v višji letnik ali ponovni vpis v letnik se na tej seji ne bodo obravnavale, ker še poteka jesensko izpitno obdobje).

  • Do 15. 9. 2023 je rok za oddajo prošenj za izjemno napredovanje v višji letnik, ponovni vpis,  za pridobitev posebnega statusa študenta.

Prošnje bodo obravnavane na seji KŠZ FNM UM 21. 9. 2023.

6.2 OBJAVA SKLEPOV KŠZ  PO REŠITVI PROŠENJ IN ROKI ZA ODDAJO VPISNE DOKUMENTACIJE 

Izpis sklepov Komisije za študijske zadeve o rešitvah vlog študentov bo s pravnim poukom objavljen predvidoma v dveh delovnih dneh po vsaki seji na spletni strani fakultete:

https://www.fnm.um.si/index.php/predstavitev-tudija/tudijski-programi-2/komisija-za-tudijske-zadeve/

Študenti, ki vam bo Komisija ugodno rešila prošnjo na seji dne:

  • 7. 9. 2023, oddate vpisno dokumentacijo po objavi rezultatov, in sicer do 15. 9. 2023;
  • 21. 9. 2023, oddate vpisno dokumentacijo po objavi rezultatov, in sicer do 25. 9. 2023.

Potrditev e-vpisa in izpis vpisnega lista sta možna šele po obravnavi in pozitivni rešitvi na KŠZ FNM UM. Za ureditev vpisa upoštevajte navodila v točkah Vpisni postopek, Vpisna dokumentacija ter se seznanite s točko Način plačila in višina vpisnih in drugih stroškov.

 

 

 

Accessibility