Obvezni splošni pedagoški modul in zaključno delo
Z opravljenim Obveznim splošnim pedagoškim modulom in zaključnim delom (magistrskim delom in magistrsko seminarsko nalogo) študent pridobi 56 ECTS, od tega 6 ECTS z izbirnimi predmeti.
1. LETNIK, prvi semester
Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | semester | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||||||
zimski | poletni | |||||||||||||||
PR | SE | SV | LV | TE | PR | SE | SV | LV | TE | |||||||
1 | Informacijsko komunikacijska tehnologija | obvezni | I. Pesek | 30 | 30 | 60 | 60 | 120/4 |
1. LETNIK, drugi semester
Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | semester | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||||||
zimski | poletni | |||||||||||||||
PR | SE | SV | LV | TE | PR | SE | SV | LV | TE | |||||||
2 | Komunikacija in retorika za naravoslovce in tehnike | obvezni | M. Ploj Virtič | 30 | 15 | 45 | 75 | 120/4 |
2. LETNIK, tretji semester
Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | semester | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||||||
zimski | poletni | |||||||||||||||
PR | SE | SV | LV | TE | PR | SE | SV | LV | TE | |||||||
3 | Pedagogika | obvezni | M. Pšunder | 30 | 15 | 45 | 75 | 120/4 | ||||||||
4 | Psihologija razvoja in učenja | obvezni | K. Bakračevič Vukman | 30 | 30 | 60 | 120 | 180/6 | ||||||||
Skupaj | 60 | 15 | 30 | 105 | 195 | 300/10 |
2. LETNIK, četrti semester
Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | semester | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||||||
zimski | poletni | |||||||||||||||
PR | SE | SV | LV | TE | PR | SE | SV | LV | TE | |||||||
5 | Didaktika | obvezni | M. Ivanuš Grmek | 30 | 15 | 45 | 75 | 120/4 |
5. LETNIK, deveti semester
Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | semester | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||||||
zimski | poletni | |||||||||||||||
PR | SE | SV | LV | TE | PR | SE | SV | LV | TE | |||||||
6 | Delo z učenci s posebnimi potrebami | obvezni | M. Schmidt | 30 | 30 | 60 | 60 | 120/4 |
5. LETNIK, deseti semester
Št. | predmet | vrsta predmeta | nosilec | semester | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||||||
zimski | poletni | |||||||||||||||
PR | SE | SV | LV | TE | PR | SE | SV | LV | TE | |||||||
7 | Pedagoško didaktični izbirni predmet 1) | izbirni | 45 | 45 | 90/3 | |||||||||||
8 | Pedagoško didaktični izbirni predmet 1) | izbirni | 45 | 45 | 90/3 | |||||||||||
9 | Magistrska seminarska naloga 2) | izbirni | 240 | 240/8 | ||||||||||||
10 | Magistrsko delo 3) | izbirni | 480 | 480/16 | ||||||||||||
Skupaj | 90 | 810 | 900/30 |
1) Študentje izberejo izbirni predmet v skupni vrednosti najmanj 3 ECTS. Izbirni predmet študentje izberejo iz nabora pedagoško didaktičnih izbirnih predmetov oziroma iz nabora pedagoško didaktičnih predmetov na poljubnem študijskem programu 1. stopnje na domači ali tuji univerzi, če ga še niso poslušali. Če bo število študentov pri izbirnem predmetu manj kot 10, se bo predmet izvajal v zmanjšanem obsegu. Izvedba predmeta (PR, SE, SV oz. LV) je odvisna od specifike posamičnega predmeta in je navedena v naboru pedagoško didaktičnih izbirnih predmetov.
2) Študentje opravijo magistrsko seminarsko nalogo na predmetnem področju Obvezne izbirne usmeritve 2 v vrednosti 8 ECTS. Na usmeritvi Izobraževalna matematika je v okviru Magistrske seminarske naloge zahtevan tudi magistrski izpit. Druge usmeritve magistrskega izpita nimajo. Opis ocenjevanja v obeh primerih je opisan v učnem načrtu predmeta.
3) Študentje opravijo magistrsko delo na predmetnem področju Obvezne izbirne usmeritve 1 v vrednosti 16 ECTS. Na usmeritvi Izobraževalna matematika je v okviru Magistrskega dela zahtevan tudi magistrski izpit. Druge usmeritve magistrskega izpita nimajo. Opis ocenjevanja v obeh primerih je opisan v učnem načrtu predmeta.
Pedagoško-didaktični izbirni predmeti:
Št. | predmet | nosilec | skupaj org. ur | sam. delo študenta | skupaj ure / ECTS | |||||
PR | SE | SV | LV | TE | ||||||
1 | Izbrana poglavja šolske disipline | M. Pšunder | 30 | 15 | 45 | 45 | 90/3 | |||
2 | Alternativni pedagoški koncepti | E. Protner | 15 | 15 | 30 | 60 | 90/3 | |||
3 | E-učenje | I. Pesek | 15 | 30 | 45 | 45 | 90/3 | |||
4 | Konekcionistične metode poučevanja | B. Aberšek | 30 | 15 | 45 | 45 | 90/3 | |||
5 | Retorika in timsko delo | B. Aberšek | 30 | 15 | 45 | 45 | 90/3 | |||
6 | Inženirska pedagogika | B. Aberšek | 30 | 15 | 45 | 45 | 90/3 | |||
7 | Astronomska opazovanja v šoli | R. Repnik | 30 | 15 | 15 | 60 | 30 | 90/3 | ||
8 | Okoljski projekt v šoli | A. Šorgo | 5 | 25 | 30 | 60 | 90/3 | |||
9 | Računalniško podprto laboratorijsko delo | A. Šorgo | 5 | 10 | 30 | 45 | 45 | 90/3 | ||
10 | Uporabne rastline in rastline v vsakdanjem življenju | M. Kaligrič | 15 | 15 | 15 | 45 | 45 | 90/3 | ||
11 | Poučevanje kemije v okolju | N. Golob | 15 | 15 | 5 | 10 | 45 | 45 | 90/3 | |
12 | Akcijsko raziskovanje na področju kemijskega izobraževanja | N. Golob | 15 | 15 | 15 | 45 | 45 | 90/3 | ||
13 | Ustvarjalnost v šoli | M. Ploj Virtič | 15 | 15 | 15 | 45 | 45 | 90/3 | ||
14 | Tehnične dejavnosti v OŠ | M. Ploj Virtič | 15 | 30 | 45 | 45 | 90/3 |
Študentje usmeritve Izobraževalna matematika izbirajo pedagoško didaktične izbirne predmete iz nabora naslednjih predmetov: Disciplina in vodenje razreda, Alternativni pedagoški koncepti, E-učenje, Konekcionistične metode poučevanja, Retorika in timsko delo, Astronomska opazovanja v šoli, Ustvarjalnost v šoli.
Zadnja sprememba: 20. 01. 2015