Tekom študija si študenti predlaganega študijskega programa pridobijo naslednje splošne kompetence, ki so ustrezne stopnji in vsebini študijskega programa:

1. Sposobnost komuniciranja, sodelovalno/timsko delo.

2. Sintetično, analitično, ustvarjalno mišljenje za reševanje problemov.

3. Fleksibilna uporaba znanja v praksi.

4. Avtonomnost, (samo)kritičnost, (samo)refleksivnost, sposobnost za (samo)evalviranje in prizadevanje za kakovost.

5. Splošna razgledanost, sposobnost komuniciranja s strokovnjaki iz drugih strokovnih in znanstvenih področij.

6. Iniciativnost/ambicioznost, vrednota stalnega osebnega napredovanja in strokovnega usposabljanja.

7. Informacijska pismenost.

8. Sposobnosti za upravljanje s časom, za samopripravo in načrtovanje, samokontrola izvajanja načrtov.

9. Komuniciranje v tujem jeziku.

10. Poznavanje in razumevanje socialnih sistemov (posebej procesov v vzgoji in izobraževanju).

11. Občutljivost/odprtost za ljudi in socialne situacije.

12. Poznavanje in razumevanje razvojnih zakonitosti, razlik in potreb posameznika.

13. Znanje o vzgojnih in izobraževalnih konceptih, njihovih filozofskih in zgodovinskih temeljih.

14. Poznavanje in razumevanje institucionalnih okvirov dela (zahtev, zakonodaje, dokumentacijskih potreb, pravni vidiki vzgojno-izobraževalnega dela).

15. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v vzgoji in izobraževanju.

16. Razumevanje individualnih vrednot in vrednotnih sistemov, obvladovanje profesionalno-etičnih vprašanj.

17. Poznavanje, razumevanje, usmerjenost v inkluzivno, nediskriminativno delo, multikulturalnost.

18. Poznavanje vsebine in metodike področja.

19. Razumevanje in uporaba kurikularnih teorij ter splošnega in didaktičnega znanja na predmetnem področju.

20. Interdisciplinarno povezovanje vsebin.

21. Uporaba specialno pedagoških znanj za delo z otroki s posebnimi potrebami.

22. Organizacijske sposobnosti za pedagoško vodenje razreda in/ali skupine.

23. Usposobljenost za organiziranje aktivnega in samostojnega učenja, usposabljanje učencev za učinkovito učenje.

24. Usposobljenost za preverjanje in ocenjevanje znanja in dosežkov učencev, ter oblikovanje povratnih informacij.

25. Komuniciranje s strokovnjaki iz različnih vzgojno-izobraževalnih področij.

26. Sodelovanje s starši.

27. Oblikovanje celovite ocene potreb posameznika oz. skupine, njihovih močnih in šibkih področij ob upoštevanju okoljskih dejavnikov (fizičnih, socialnih, kulturnih).

Accessibility