Bolonjski podiplomski program Tehnika – področje izobraževanja 3. stopnje

Predmetnik s kreditnim ovrednotenjem študijskih obveznosti 2016-2017

Vrsta in delež učnih enot glede  na njihovo vključenost v strukturo programa

 

1. LETNIK, prvi semester

Št. predmet vrsta predmeta nosilec semester skupaj org. ur sam. delo študenta skupaj ure / ECTS
zimski poletni
PR SE SV LV TE PR SE SV LV TE
1 Sodobna gradiva in  obdelovalne tehnologije obvezni B. Aberšek 15 10                 25 155 180/6
2 Dimenzioniranje strojnih delov in konstrukcij obvezni S. Glodež 15 10                 25 155 180/6
3 Koncepti in modeli didaktike tehnike obvezni B. Aberšek 15 10                 25 155 180/6
4 Izbirni pedagoški predmet 1) 4) izbirni   15 10                 25 155 180/6
5 Izbirni pedagoški predmet 1) 4) izbirni   15 10                 25 155 180/6
  Skupaj     75 50                 125 755 900/30

 

1. LETNIK, drugi semester

Št. predmet vrsta predmeta nosilec semester skupaj org. ur sam. delo študenta skupaj ure / ECTS
zimski poletni
PR SE SV LV PR SE SV LV
6 Izbirni pedagoško – didaktični predmet 2)4) izbirni             15 10       25 155 180/6
7 Izbirni tehnični predmet 3) 4) izbirni             15 10       25 155 180/6
8 Izbirni tehnični predmet 3) 4) izbirni             15 10       25 155 180/6
9 Individualno raziskovalno delo I obvezni                     10 10 350 360/12
  Skupaj               45 30     10 80 820 900/30

DŠ = druge oblike študija

1) Študent izbere poljubna izbirna predmeta iz nabora petih pedagoških predmetov (Kurikularna teorija, Teorija vzgoje, Psihologija v edukaciji, Metodologija pedagoškega raziskovanja, Specialna pedagogika).
2) Študent izbere poljubni izbirni predmet iz nabora pedagoško-didaktičnih predmetov. Študent lahko izbere tudi predmet iz nabora petih pedagoških predmetov (Kurikularna teorija, Teorija vzgoje, Psihologija v edukaciji, Metodologija pedagoškega raziskovanja, Specialna pedagogika), če ga ni izbral že v zimskem semestru prvega letnika.
3) Študent izbere poljubna izbirna predmeta iz nabora tehničnih predmetov.
4) Če je število študentov manj kot 10, se predmet izvaja v ustrezno zmanjšanem obsegu.

V prvem semestru prvega letnika opravlja študent tri obvezne predmete in dva izbirna pedagoška predmeta, ki predstavljajo osnovo doktorskega študija s področja tehnike v izobraževanju. V drugem semestru prvega letnika študent nadgradi znanje z dvema izbirnima predmetoma na tehničnem področju in enim izbirnih predmetom na pedagoško didaktičnem področju. Hkrati prične z individualnim raziskovalnim delom na ustrezni problematiki s področja izobraževanja v tehniki. V dveh semestrih opravi študent/ka 1800 ur organiziranih in individualnih oblik študijskega in raziskovalnega dela ter zbere 60 ECTS kreditnih točk.

 

2. LETNIK, tretji semester

Št. predmet vrsta predmeta nosilec semester skupaj org. ur sam. delo študenta skupaj ure / ECTS
zimski poletni
PR SE SV LV PR SE SV LV TE
10 Izbirni tehnični predmet 1)2) izbirni   15 10                 25 155 180/6
11 Izbirni pedagoški predmet 1)3) izbirni   15 10                 25 155 180/6
12 Individualno raziskovalno delo II obvezni           10           10 530 540/18
  Skupaj     30 20     10           55 845 900/30

DŠ = druge oblike študija

1) Če je število študentov manj kot 10, se predmet izvaja v ustrezno zmanjšanem obsegu.
2) Študent izbere ustrezen predmet tehnične smeri iz podiplomskih študijskih programov drugih domačih ali tujih fakultet oziroma univerz, lahko pa tudi predmet iz nabora izbirnih tehniških predmetov predloženega študijskega programa, če ga ni izbral že v prvem letniku študija.
3) Študent izbere ustrezen predmet pedagoške smeri iz podiplomskih študijskih programov drugih domačih ali tujih fakultet oziroma univerz, lahko pa tudi predmet iz nabora izbirnih pedagoških predmetov ali izbirnih pedagoško-didaktičnih predmetov predloženega študijskega programa, če ga ni izbral že v prvem letniku študija.

V zimskem semestru drugega letnika opravlja študent poljubna izbirna predmeta iz podiplomskih študijskih programov domačih ali tujih fakultet oziroma univerz (en predmet tehniške smeri in en predmet pedagoške smeri). Študent lahko izbere omenjena predmeta tudi iz nabora izbirnih predmetov predlaganega študijskega programa, v kolikor jih ni izbral že prej. V zimskem semestru drugega letnika študent opravlja tudi individualno raziskovalno delo, ki ga nadaljuje še v letnem semestru drugega letnika. V dveh semestrih drugega letnika opravi študent/ka 1800 ur organiziranih in individualnih oblik študijskega in raziskovalnega dela ter zbere 60 ECTS kreditnih točk.

 

2. LETNIK, četrti semester

Št. predmet vrsta predmeta nosilec semester skupaj org. ur sam. delo študenta skupaj ure / ECTS
zimski poletni
PR SE SV LV TE PR SE SV LV
13 Individualno raziskovalno delo III obvezni                     10 10 890 900/30
  Skupaj                       10 10 890 900/30

DŠ = druge oblike študija

 

3. LETNIK, peti semester

Št. predmet vrsta predmeta nosilec semester skupaj org. ur sam. delo študenta skupaj ure / ECTS
zimski poletni
PR SE SV LV TE PR SE SV LV
14

Individualno raziskovalno delo IV

obvezni                     10 10 890 900/30
  Skupaj                       10 10 890 900/30

DŠ = druge oblike študija

 

3. LETNIK, šesti semester

Št. predmet vrsta predmeta nosilec semester skupaj org. ur sam. delo študenta skupaj ure / ECTS
zimski poletni
PR SE SV LV TE PR SE SV LV
15

Izdelava in zagovor doktorske disertacije

obvezni                     20 20 880 900/30
  Skupaj                       20 20 880 900/30

DŠ = druge oblike študija

V zimskem semestru tretjega letnika opravlja študent individualno raziskovalno delo, letni semester pa je namenjen izdelavi in zagovoru doktorske disertacije. V dveh semestrih tretjega letnika opravi študent/ka 1800 ur raziskovalnega dela ter zbere 60 ECTS kreditnih točk.

 

Izbirni pedagoški predmeti

Št. predmet nosilec   skupaj org. ur sam. delo študenta skupaj ure / ECTS
PR SE SV LV TE
1 Kurikularna teorija   M. Ivanuš   Grmek 15 10       25 155 180/6
2 Teorija vzgoje M. Pšunder 15 10       25 155 180/6
3 Psihologija v edukaciji K. Bakračevič Vukman 15 10       25 155 180/6
4 Metodologija pedagoškega raziskovanja B. Čagran 15 10       25 155 180/6
5 Specialna pedagogika M.Schmidt 15 10       25 155 180/6

 

Izbirni pedagoško – didaktični predmeti

Št. predmet nosilec   skupaj org. ur sam. delo študenta skupaj ure / ECTS
PR SE SV LV TE
1 Tehniška ustvarjalnost pri pouku in dejavnostih M. Ploj Virtič 15 10       25 155 180/6
2 Edukacijske kompetence v digitalni dobi M. Kordigel Aberšek 15 10       25 155 180/6
3 Izbrana poglavja iz filozofije tehnike in tehnologije, filozofije duha in umetne inteligence B. Borstner
J. Bregant
15 10       25 155 180/6
4 Informacijsko komunikacijske tehnologije pri poučevanju tehnike I. Pesek 15 10       25 155 180/6
5

Inženirska pedagogika in didaktika

B. Aberšek 15 10       25 155 180/6
6 Multimedijske tehnologije pri poučevanju tehnike M. Krašna 15 10       25 155 180/6
7 Sodobne metode poučevanja tehnike B. Aberšek 15 10       25 155 180/6
8 Sporazumevanje za inženirje M. Kordigel Aberšek 15 10       25 155 180/6

 

Izbirni tehnični predmeti

Št. predmet nosilec   skupaj org. ur sam. delo študenta skupaj ure / ECTS
PR SE SV LV TE
1 Projektiranje in konstruiranje z računalnikom S. Glodež 15 10       25 155 180/6
2 Alternativne energije in energetika B. Aberšek 15 10       25 155 180/6
3 Fizika R. Repnik 15 10       25 155 180/6
4 Integrirani obdelovalni sistemi J. Balič 15 10       25 155 180/6
5 Mehanizmi K. Gotlih 15 10       25 155 180/6
6 Mehki sistemi vodenja N. Muškinja 15 10       25 155 180/6
7 Modeliranje in identifikacije N. Muškinja 15 10       25 155 180/6
8 Načrtovanje in upravljanje proizvodnje B. Aberšek 15 10       25 155 180/6
9 Pogonska tehnika M. Šraml 15 10       25 155 180/6
10 Mehanika loma R. Repnik 15 10       25 155 180/6
11 Razvoj medpredmetne povezave tehnike in fizike N. Gubeljak 15 10       25   180/6
12 Računalniško podprto prostorsko modeliranje S. Glodež 15 10       25 155 180/6
13 Robotika K. Gotlih 15 10       25 155 180/6

 

Zadnja spremenba: 08. 04. 2016

Accessibility