Objavljamo končno poročilo pilotnega projekta Naravoslovno-matematične vsebine pri razvoju digitalnih kompetenc, ki je potekal v okviru Načrta za okrevanje in odpornost (NOO).

Projekt je bil usmerjen v prenovo visokošolskih študijskih programov z namenom celovitejšega vključevanja digitalnih kompetenc, algoritmičnega in logičnega mišljenja ter vsebin, povezanih z energetiko, trajnostjo in zelenim prehodom.

Končno poročilo izpostavlja več ključnih ugotovitev:

  • pomembne razlike med univerzitetnimi in visokošolskimi programi ter potrebo po uravnoteženem razvoju raziskovalnih in aplikativnih znanj,
  • nujnost sistematične vključitve digitalnih kompetenc, energetske pismenosti in kompetenc za trajnostni razvoj v učne načrte,
  • pozitiven vpliv projekta na oblikovanje smernic za prenovo študijskih programov, ki bodo podpirale digitalno preobrazbo, zeleni prehod in povezovanje z gospodarstvom.

Poročilo tako predstavlja pomemben prispevek k strateškemu razvoju kakovostnega terciarnega izobraževanja in podaja konkretne smernice za oblikovanje sodobnih in odpornih študijskih programov, usmerjenih v Družbo 5.0.

Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije, ter Evropska unija – NextGenerationEU, v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod.

Celotno poročilo je dostopno tukaj.

Accessibility