V javni obravnavi so naslednji splošni akti:

  1. osnutka Pravilnika o delovnem času na Univerzi v Mariboru in
  2. osnutka Pravilnika o izplačilu dela plače za delovno uspešnost iz naslova povečanega obsega dela,

Javna obravnava navedenih osnutkov splošnih aktov traja do vključno 20. 12. 2023.

Članice Univerze v Mariboru, druge članice Univerze v Mariboru, sindikati in Študentski svet Univerze v Mariboru lahko svoje predloge posredujejo v času trajanja javne obravnave na naslov: Univerza v Mariboru, Slomškov trg 15, 2000 Maribor, s pripisom: »Oddelek za pravne, kadrovske in splošne zadeve« ali v elektronski obliki na elektronski naslov: martina.pajenk@um.si. Prepozno prispelih pripomb Statutarna komisija UM ni dolžna obravnavati.

Svoje predloge lahko posredujete do ponedeljka, 18. 12. 2023, tudi na e-naslov: dekanat.fnm@um.si.

Accessibility