V roku treh (3) delovnih dni od prejema vpisne dokumentacije boste študenti, ki se vpisujete ali v 2. ali v 3. letnik na elektronski naslov ime.priimek@student.um.si prejeli Aneks k pogodbi o študiju in superviziji na študijskem programu tretje stopnje. Aneks natisnete v dveh (2) izvodih, oba izvoda izpolnite in podpisana čim prej oz. najkasneje do 26. septembra 2017 pošljete:
- po pošti, s priporočeno pošiljko, na naslov: Fakulteta za naravoslovje in matematiko UM, Referat za študentske zadeve, Koroška 160, 2000 Maribor.
- osebno, vsak delovni dan med 10. in 12. uro, v referatu.
Vpis bo urejen najkasneje v roku sedmih (7) delovnih dni od prejema vpisne dokumentacije.
Študent lahko na svojem AIPS računu preveri status e-vpisa. Izpišejo se lahko naslednje opombe:
- Neobdelan – pomeni, da vpis še ni v urejanju;
- Odprt – pomeni, da z vpisno dokumentacijo oz. z vpisnim listom ni vse v redu; razlog bo zapisan v komentarju referenta, ki ureja vpis;
- Vpisan – pomeni, da je vpis že urejen.
PREJEM VPISNE DOKUMENTACIJE PO VPISU
- Osebno, vsak delovni dan med 10. in 12. uro, v referatu ob predložitvi osebnega dokumenta s fotografijo.
- Po pošti – v tem primeru je k vpisni dokumentaciji potrebno priložiti pisemsko ovojnico z znamko s črkovno oznako B v vrednosti 0,45 EUR, če je naslov študenta v Republiki Sloveniji, oz. z znamko v vrednosti 0,97 EUR, če je naslov študenta v tujini. Študent na pisemsko ovojnico napiše naslov in nalepi znamko.