Predmetni učitelj, Izobraževalno računalništvo

Predmetno specifične kompetence

 

1. Razumevanje in poznavanje ključnih pojmov, dejstev, teoretičnih in praktičnih konceptov s področja računalništva.

2. Poznavanje in ustrezno izbiranje orodij za kvalitetno izvedbo dela s področja računalniških sistemov ter uporabniške programske opreme.

3. Posredovanje lastnega razumevanja računalniških konceptov in postopkov.

4. Razumevanje in poznavanje osnovnih strategij pri računalniškem reševanju problemov.

5. Poznavanje in uporaba izobraževalno specifičnih vsebin povezanih s področjem računalništva in informatike.

6. Prepoznavanje in kvalitetno delo z različnimi oblikami podatkov in informacij.

7. Razumevanje in reševanje osnovnih računalniških problemov na kvalitativnem in kvantitativnem nivoju.

8. Uporabiti pristope naravoslovnega mišljenja za kvantitativno obravnavo problemov v naravi, okolju in družbi.

9. Ovrednotenje rezultatov lastnega dela na področju računalniškega izobraževanja.

10. Uporaba ustreznih psiholoških, pedagoških in didaktičnih pristopov pri podajanju znanja drugim osebam.

11. Zmožnost ustreznega strokovnega opismenjevanja učencev v računalniškem jeziku,

12. Poznavanje in uporabljanje  strokovne terminologije iz strokovno-teoretičnih predmetov pri pouku računalništva v osnovni in srednji šoli.

13. Profesionalno obvlada učne načrte, vsebine in koncepte osnovnošolskega in srednješolskega poučevanja računalništva za ustvarjanje takšnih učnih pogojev, pri katerih je učencem omogočena izgradnja kvalitetnega znanja (trajnost, prenosljivost, celovitost),

14. Suvereno obvladuje oblikovanje ciljev, načrtovanje in izvajanje pouka pri računalništvu ter vrednotenje znanja v luči izbrane taksonomije in za oblikovanje vzpodbudnega okolja za uravnotežen razvoj konceptualnih, proceduralnih, problemskih in komunikacijskih znanj pri učencih,

15. Suvereno vrednoti, izbira in uporablja obstoječa učna gradiva, didaktične pripomočke in IKT pri pouku računalništva (različne programe, interaktivno tablo, internet …),

16. Suvereno obvlada specifične organizacijske oblike pouka računalništva: oblikovanje projektnih dni, vodenje krožkov, mentorstvo pri raziskovalnih nalogah,

17. Je seznanjen s sodobnimi dosežki in trendi pri poučevanju računalništva in nova spoznanja kritično in premišljeno vključuje v svoje delo,

18. Sodeluje z drugimi izobraževalnimi institucijami pri znanstveno-raziskovalnem delu na področju poučevanja računalništva in izobraževanja bodočih učiteljev računalništva.

Accessibility