Predmetni učitelj, Izobraževalna fizika

Predmetno specifične kompetence

1. Razvijanje sposobnosti naravoslovnega mišljenja, poznavanje temeljnih dejstev in zakonitosti narave.

2. Poznavanje in razumevanje temeljnih fizikalnih konceptov in njihova uporaba pri razlagi naravnih pojavov in dogajanj v okolju.

3. Poznavanje povezanosti fizikalnih sistemov z drugimi sistemi v naravi in družbi.

4. Poznavanje in razumevanje vpliva fizike na razvoj tehnike in tehnologije.

5. Razumevanje in reševanje osnovnih predmentnospecifičnih strokovnih (fizikalnih, informacijsko-komunikacijskih, medijskih) in izobraževalnih problemov na kvalitativnem in kvantitativnem nivoju.

6. Uporabiti pristope naravoslovnega mišljenja za kvantitativno obravnavo problemov v naravi, okolju in družbi.

7. Povezovanje makroskopske in mikroskopske razlage pojavov.

8. Osnovno razumevanje okoljske problematike in pomen fizike pri preprečevanju ter zmanjševanju onesnaženja.

9. Teorijske in eksperimentalno-tehnične spretnosti za reševanje problemov.

10. Obvladovanje osnovnih in zahtevnejših merskih metod predmentnospecifičnih strokovnih in izobraževalnih področij.

11. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri teorijskem in eksperimentalnem delu.

12. Organiziranje projektnega, skupinskega in laboratorijskega dela.

13. Usposobljenost za varno eksperimentiranje oz. laboratorijsko delo, sposobnost ocene nevarnosti dela, poznavanje varnostnih predpisov in ravnanje v skladu z njimi.

14. Obvladanje veščin terenskega dela.

15. Teoretična in praktična znanja za učinkovito integracijo informacijsko komunikacijskih tehnologij na predmentnospecifičnih strokovnih in izobraževalnih področjih.

16. Poznavanje postopkov vzdrževanja in upravljanja avdio-vizualnih oz. medijskih tehnologij.

17. Poznavanje postopkov vzdrževanja in upravljanja informacijsko komunikacijskih tehnologij.

18. Usposobljenost za vodenje interesnih dejavnosti naravoslovja, tehnike in računalništva.

19. Poznavanje postopkov vzpostavljanja, vzdrževanja in upravljanja sistemov e-izobraževanja malih, srednjih in velikih sistemov (podjetij, izobraževalnih institucij…).

20. Poznavanje postopkov vzpostavljanja, vzdrževanja in upravljanja sistemov izobraževanja na daljavo malih, srednjih in velikih sistemov (podjetij, izobraževalnih institucij…).

Accessibility